Salon Budoseura ry

Salon Budoseura ry:n vuosikokous päätti, että kauden 1.9.2023 - 31.8.2024 jäsenmaksu on 52 € ja peruskurssimaksu (sisältää liittymismaksun ja ensimmäisen kauden jäsenmaksun) 92 €.  Judoliiton jäsenmaksu maksetaan erikseen. Judoliiton jäsenmaksuosuus oikeuttaa henkilön osallistua Judoliiton alaiseen kilpailutoimintaan ja koulutuksiin. Maksu sisältää myös judon kattavan tapaturmavakuutuksen, jonka hoitokorvauksen yläraja on 5 000 €. Suomisportin kautta voi hankkia myös yli 7-vuotiaille lisävakuutusturvan, jolloin hoitokorvauksen yläraja on 10 000 €.

Seuran jäsen- ja peruskurssimaksut maksetaan suomisport -palvelussa.

Vanhempi / huoltaja: Luo ensin oma profiili Suomisportiin. Lisää lapsesi tämän jälkeen profiiliisi.

Aikuinen judoka, kirjaudu Suomisporttiin

Kirjaudu palveluun ja valitse etusivulta "Haluatko ostaa lisenssin tai vakuutuksen" kentästä "Ostamaan"

sitten lisenssiä/pelipassia

itselleni tai lapselleni

hae lajiksi judo

valitse sopiva pelipassi/lisenssi

siirry maksamaan ja maksa

Seuraavaksi mene sivun ylävalikosta kohtaan MAKSUT

Maksa avoimet maksut

Salon Budoseuran jäsenmaksu

Maksut suoritettuasi, olet oikeutettu judoharjoitteluun ja kilpailemaan!